piątek, 4 kwietnia 2014

UWAGA!

Zdecydowałam, te 8 komentarzy mnie przekonało że jest sens. Może ktoś pomyśli że jestem głupia iż mnie przekonało 8 komentarzy. Ale dla mnie to wielki kop energii motywacji. Dziękuje wszystkim ! Dziękuje że jesteście! ♥
Specjalnie z tej okazji jutro dodam nowy rozdział. 
Będziecie mieć jeszcze wpływ na losy dalszej historii, więc :

Czy Julii ma przeżyć ? 


A może.. 


Ma być nowa bohaterka ?  

Decydujcie w komach. Naprawdę jest dla mnie ważne wasze zdanie, opinia. ( Jeżeli nowa bohaterka to macie jakieś pomysły? ) 

Proszę jeszcze was o rozpowszechnianie tego bloga, jeśli jest tego wart niech wszyscy się o nim dowiedzą. Być moją pomocą bo ja próbuje wszędzie ale brak zainteresowania =,=
I może o zbyt wiele proszę, ale proszę  komentujcie każdy rozdział pokażcie że tu jesteście! To mi bardzo pomaga i chce mi się napisać szybciej rozdział :) Na TT informuje kiedy dodaje więc jeśli chcecie być na bieżąco to @Roksanax16

+

ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA MOJE DWA POZOSTAŁE BLOGI:

2. HELL~NEELA Historia młodej dziewczyny Neel, która sama woli nazywać się Hell. Neela większość czasu poświęca zabawie w paryski klubach, gdzie kokaina i seks bez zobowiązań jest życiem codziennym. Tak też uważała Neela, do momentu, kiedy poznała Harry'ego, dla którego chce skończyć ze złymi nawykami.


&

3. Samotność nie boli, prawda? ( Jest nowy ale ma już 6 rozdziałów, moje nowe oczko w głowie c; ) = Dziewczyna, 

która dwa lata swojej nastoletniej młodości spędza za kratkami
.
 Gdy wychodzi nie ma gdzie się udać. Rodzice nie chcą jej znać
Jedynie Beth Malik, jej kuratorka bierze dziewczynę pod swoje

 skrzydła. Nastolatka zamieszkuje z nią i jej dwudziestoletnim

 synem Zayanem. Czy dziewczyna będzie mogła żyć normalnie?

 Czy koszmary z przeszłości powrócą? 

ZAPRASZAM I DZIĘKUJE! 
POZDRAWIAM!

6 komentarzy:

  1. Niech Julii przeżyje <333

    OdpowiedzUsuń
  2. JULII ma żyć! <333 Nie wyobrażam sobie tego inaczej XD wszyscy tu chcą ,aby żyła więc niech tak będzie ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę, niech przeżyje.. no błagam!!

    OdpowiedzUsuń