środa, 26 marca 2014

Libster Award ♥ #1

 MOJE DWA BLOGI ZOSTAŁY NOMINOWANE, NIE 

WIEM JAKIM CUDEM ALE JEDNAK SĄ. 

DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA WSPARCIE, WENĘ, ZA 

WSZYSTKO, KOCHAM WAS I PAMIĘTAJCIE ŻE BEZ WAS 

MNIE TU BY NIE BYŁO! 


PYTANIA DO MNIE:


1.Jak się nazywasz?

~ROKSANA, ROKSANKA, ROXI, RORY

2.Ulubiony członek 1D?

WSZYSCY SĄ ŚWIETNI, ALE HARRY JEST U MNIE NA PIERWSZYM MIEJSCU MOŻE PRZEZ TEN TYŁEK *.*

3.Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać bloga?

PRZEZ DWIE BLISKIE MI OSOBY. PRZEZ MOJĄ PAULINKĘ I ANIE, KTÓRE DODAŁY MI ODWAGI I OD POCZĄTKU PODTRZYMYWAŁY. DZIĘKUJE WAM ZA TO ! ♥

4.Czy ktoś Cię rozśmieszał kiedykolwiek?

SAMA SIĘ ROZŚMIESZAM. WYSTARCZY LUSTRO ;)

5.Ulubiony kolor?

NIEBIESKI I ZIELONY :)

6.Zależy Ci na kimś?

YEP! PAULINA, WIESZ ŻE CIĘ KOCHAM! :*

7.Ulubiona potrawa?

HMM.. NIE MAM. DZIWNE ..

8.Ulubiona piosenka?

NA TEN TYDZIEŃ : PIOSENKA

9.Szczęśliwa cyfra?

2? :)

10.Ile lat?

17...

11.Co byś chciała/chciał potrafieć?

ŚPIEWAĆ I DOBRZE PISAĆ!
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- -  - - --  -- - - - - - - - - - - - - - - - - -  -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


NOMINUJE ♥

1. http://before-zaynmali-fanfiction.blogspot.com/

2.http://tlumaczenie-good-girls-gone-bad.blogspot.com/

3.http://killer-ff.blogspot.com/




PYTANIA DO WAS:


1. Największe szaleństwo Twojego życia to…?
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
3. Dlaczego zacząłeś/ęłaś pisać bloga?
4. Co jest Twoją największą przyjemnością?
5. Masz władzę nad światem przez 2 godziny (co za dużo to nie zdrowo :D). Co robisz?
6. Jaki dostałeś/aś najgorszy prezent na Święta/urodziny?
7. Śmieszna/głupia wpadka Twojego życia to…?
8. Jaki jest Twój ulubiony serial?
9. Jak brzmi Twoje przezwisko z dzieciństwa? ;)
10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Uzasadnij odpowiedź.
11. Dom czy mieszkanie? Uzasadnij odpwiedź.

1 komentarz:

  1. dziękuje za nominacje :D masz dużo bardziej kreatywne pytania niż jakiekolwiek inne z którymi się spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń