niedziela, 6 kwietnia 2014

UWAGA ! BARDZO WAŻNE !

Po przemyśleniu całej tej sytuacji. Postanawiam iż w pierwszej części pt. ,,Kochanie masz do wyboru, życie albo ja! " będzie tylko 20 rozdziałów. Jest to bardzo chaotyczne opowiadanie więc nie chcę dalej tego ciągnąć. Lecz nie martwicie się będzie druga część, która będzie mniej chaotyczna ( mam nadzieje ) i o wiele lepsza! Ponieważ moje zdolności pisarskie są chyba coraz lepsze. Oczywiście do następnej części będzie drugi blog o innym tytule :) 
Określając tą część chcę powiedzieć że chodziło mi tylko o Julii całe skupienie zostało przeznaczone głównej bohaterce która zmagała się ze śmiercią swojego ukochanego, który jak się okazało nie był dla niej tak ważny jak Harry. Że nie mogła się poddać temu że za pierwszym razem kiedy ich spojrzenie się odnalazło zakochali się w sobie. 

Chciałabym też oświadczyć iż główna bohaterka się zmieni.

Będzie to ta sama Julii lecz zmieni trochę swój wygląd na :
Dziewczyny są bardzo podobne, więc nie widzę problemu by wam to przeszkadzało :)

Kocham was i mam nadziej że będziecie czytać dalszą historie JUHA :D 

MACIE POMYSŁ NA NOWY TYTUŁ ?
A może :

a. I will, I swear
b. Prawdziwa miłość zawsze wygrywa
c. Come to me

PROSZĘ O WASZE ZDANIE W KOMENTARZU!
ONO SIĘ LICZY DLA MNIE NAJBARDZIEJ !
BO JESTEM TU TYLKO DLA WAS!

3 komentarze: